Vilken buske sover du i?

Idag är man i vecka 30 + 2 dagar, det återstår bara 10 veckor nu, kan ni förstå att
det redan gått så lång tid? För oss är det obegripligt, men underbart <3



Sitter och skall sätta ihop arbetet i alkohol tills i morgon...
Var på föräldra grupp igår, riktigt trevligt faktiskt. Vi hittade ett par ifrån Vessige som var riktigt trevliga :)
Idag är kärleken min iväg och jobbar, och Bettan är hos sin loverboy och hon tog sig igår gött :)
Geischa ligger här brevid mig och bara vilar, var i stan med henne här om dagen det gillades...

Fyllde 19 i söndags, och det var många som faktiskt gjorde mig besviekn och även många som överaskade mig.
I lördags var vi på Fegenfesten och kan säg att dte blev nog lite för mycket för både den ena och den andra, en del somnade i bilen påväg hem till oss. Men vaknade iaf inte i någon buske ;)


Det här om att vakna i en buske har blivit lite utav ett skämt...
Första samtalet Dacken fick på morgonen nrä han vaknade upp hos oss var:
Dacken: - God morgon
Fischi: - Vart fan är du, vilken buske sover du i?
D - Buske? Jag är nog fan redan i Morup !?
F - Morup? Hur fan då?


Sjukligt kul, det blev en lugn morogn för dom som druckit och ett helt annat tempo för mig som var födelsedags barn
Men när dom väl kom igång, var det bara sätta sig bakom ratten och köra daniel till sin bil och sedan köra och köpa frukost åt resterande. Efter en frukost vaknade dom och kunde äntligen hjälpa till :)

nej nu får jag sätta fart med alkoholarbetet, puss på er...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du körkort? :)

2009-05-14 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0