Utmaning igen!

Nu har jag blivit utmanad igen :)

Hur många gånger har du varit kär? Många
Favoritgodis: Blandat
Coolaste stad du har besökt: Venedig
Action eller Skräck? Action
Vill bli när du var liten: Fotomodell
När fick du din första kyss: 5:an
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Pojkflicka
Vad är du beroende av? Adam och Geischa
Dagens roligaste händelse: Sovmorgon <3
Dagens tråkigaste händelse: Vinden
Dagens humör: Humörsvängningar
Vilka tv-program följer du? Kollar aldrig/mer än sällan på tv
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är öppensinad
Vad gillar du minst? Att jag tänder till på alla fyra cylindrarna med en gång
Vad är det roligaste du vet? Utforska lantlivet med Adam & Geischa
Har du något motto? behandla andra så som du själv vill bli behandlad
Hemlig hobby? Köra traktor
Något ni inte vet om mig? Att jag ljög om mitt nman som liten
Vad ångrar du? Dumt att ångra, för man kan inte ändra på det som varit
Vad önskar du? Att det blir en fin sommar med vår lilla familj
Vad klarar du inte dig utan? Adam & Geischa
Vad gör du helst en vardag? Myser hemam på gården utan klocka och telefon
Vad gör du helst en lördagskväll? Äter gott och umgås med Adam
Vad har du mest av i din garderob? T-tröjor
Drömjobb? Köksjobb

Dom jag utmanar är;
Jennifer och Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0