Sömn saknas!

Sitter just för tillfäället väldigt mätt här på kontoret på stadsterassen och nyss ätit lunch...
Är ju inte längre i köket, utan får göra andra saker som skriva menyer för kommande veckor, beställa varor osv.

Helgen som gått har varit slitsam, inte fått sova speciellt mycket men det tog vi igen igpr. Jag och Adam gick och la oss redan vid 21.30 och gick inte upp för änns vid 09.10 idag, helt underbart :)

Torsdag idag, och i morogn är det bara redovisningar på treornas projektarbeten men en annan vet ju redan vad man skall skriva om och det känns tryggt. Har ju lite längre tid på mig än alla dom andra. Får sätta en annan handledare för projektledare än vad dom andra gör, så jag har för tillfället satt Katja så får vi se hur det blir med den saken...!?

Idag skall det målas väggar i köket, och sedan så blir det fin putsning dom sista dagarna innan den stora invigningen :)

Nu skall jag rusa iväg för att hinna med bussen hem till min älskling som jobbar hemma idag. Köpt med mig lite mer parrfin olja till Geischa så hon får igång på magen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0