"Legetimerat veterinär"

Hej hopp
Inte skrivit något inlägg på riktigt länge nu!

Hänt en del sedan sist, vart ute på partaj lite, dop för Theo Kim Nilsson i Falkenberg i lördags den 23 Maj. Geisha har blivit opererad, tagit bort livmodern och en tand. Så för alla som är insatta så vart det inga valpar.

Har idag varit hos den veterinär som sa att fläckarna han visade på röntgen var förstoppning i ändtarmen. Men ack ack va fel han hade, Hendrik visade sedan mig och min syster på ultraljudet att det som han sagt var äntarmen visade sig vara livmodern. Och det  där som var förstoppning visade sig vara en ½ liter var i hennes livmoder.
Om inte jag varit så svag för geischa som jag är så hade hon förmodligen dött inom kort tid.

Så var och besökte den legetimerade veterinär som han är, och ville ha ett erkännande och bekräftelse på att han gjort en furktansvärt felbedömning. Men han anser att han inte gjort något fel. Så han skulle ringa några samtal och höra av sig till mig igen, och om han inte tar detta på sig så skall det bli andra bullar kan jag lova...!
För så lätt ger jag mig inte det är en sak som är säker...

Skall sätta mig och plugga lite tänkte jag, har varit ute hos Bettan och Anita och myst massa i solen nu och Anita har bara 1½ vecka kvar innan beräknat föl <3
Så får väl se om det blir som planerat eller inte, hon är riktigt stor nu, vår älskade polle....

Ikväll blir det till att välta och systra mi med Adam får plocka sten. Ibland finns det riktigt bra fördelar med att vara på tjocken, haha... Bara åtta veckor kvar nu, tiden går så fort.

Nej nu skall jag plugga lite, hänga upp tvätten och laga mat, hinenr kanske bort till mor och far på Tyllered med en sväng.

Puss och kram på er kära vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0