"har bebisen kommit nu?"

Idag är det en slapp dag för min del, inte sovit speciellt mycket.
Kramper i både mage och vader, dessutom foglossning som duger till för två....!

Var hos barnmorskan igår, hade gått ner 6hg sedan sist, så lite mindre än 10kg har jag gått upp nu.
Hjärtljudet låg på mellan 140-145 mycket bra. Livlig liten krabat som lever där inne...

På kvällen blev det mammas goda kötbullar, potatis och brun sås och så ställde jag mig och gjorde en massa goda pannkakor... Oskar fick speciella eftersom han är mjölkallergiker. Va lite barnvakt igår år Hampus och Oskar...
Oskar har nästan gått med på att sluta med napp när bebisen komemr, och ge sin napp till honom/henne.

Var nere på förmiddagen med traktorn hos Jan och Oskar. Oskar ville följa med hem redan då, men förklarade att Nina skulle åka och lyssna ifall bebisen mådde bra hos doktorn först. När jag kom hem på eftermiddagen och dom kom fick jag den bästa sötaste frågan ifrån denna lilla grabb, med sin docka i högsta hugg...

"Har bebisen kommit nu? vart är den?"

Nej nu skall jkag lägga mig och läsa lite, värma vetekudden och slappna av lite, i eftermiddag blir det blodcentralen, puss hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0