Hämnd?

Mina kära vänner, säger inte att livet alltid är en dans på dom röda rosorna men ibland blir jag bara så fruktansvärt arg och frustrerad över hur människor beter sig emot varandra. Har folk i dagens samhälle ingen respekt i kroppen?
Visst har man inga käsnlor så är man fri som en fågel, för man kan inte tvinga någon att stanna i kärlekens spår. Men man behöver inte heller springa iväg och ligga med någon så fort man känenr för de. För detta samanhanget så tycker jag det verkar som om han tror att han kan komma tillbaka nu efetr en resa på öland och midsommar, men snällla vännen låt honom inte komma tillbaka, inte så lätt iaf. vet att du tycker om honom, men tro mig du är värd mer än ett midsomamrfirande. Vet han med sig att han inte kan fira midsommar utan att behöva va singel och ligga med någon för att du inte är hemma, så skall han fan ingen helelr ha vid sin sida...!
Såg han det som en hämnd att dumpa dig? Tur för honom att han iaf gjorde slut innan han satte på henne, för annars hade jag gått i taket, detta inlägg är tillängnat dig vännen, blonda söta flicka...!

Kommentarer
Postat av: you know who

tack för att du bryr dig, söt du är! <3

2009-06-22 @ 17:15:26
Postat av: .....

du vet ju ingeting, ni vet ingeting om vad han känner! Han ångrar sig, men är det någon som frågar honom om det? -Nej! Ni vet att hon tycker om honom, visste han det? -NEJ! För hon berättade aldrig för honom hur hon kände, inte så jävla lätt att veta hur någon känner om den inte säger det utan låter andra göra det i efterhand!

Tro mig att det inte var någon jävla hämnd!

Så som hon varit mot honom så kan man inte tro att hon gillar honom så mycket som hon säger till andra att hon gör.

Så det så!

2009-06-22 @ 21:31:02
Postat av: Tobias

Seriöst, att blanda verklighet och lögn är ingen vidare smart sak. Jag har inte sagt till Emelie en enda gång att jag vill ha tillbaka henne, de e hon som vill ha tillbaka mig. Jag känner otroligt skuld och skäms otroligt mycket för vad jag gjort, även om jag antog att de va slut på Torsdagen, alltså dagen innan de hände, vilket jag tror Emelie förstår och säkert någon annan.



Men jag erkänner, de var dumt och jag är inte ett piss stolt över mig själv. Dessutom kan jag inte ta tillbaka Emelie, jag kan aldrig kolla henne i ögonen igen och vara stolt över vad jag åstadkommit i vårt så kallat förhållande.



"För detta samanhanget så tycker jag det verkar som om han tror att han kan komma tillbaka nu efetr en resa på öland och midsommar" - Det är så jävla falskt och jag hoppas till och med Emelie kan säga de till dig. Och ja, istället för att skriva felaktig fakta kanske DU borde ta reda på vad som har hänt först, de finns 2 versioner av allt och jag vet inte hur du gick ihop din berättelse, men den gjorde dig till en lögnare.

2009-06-22 @ 21:42:21
Postat av: Anonym

"Såg han det som en hämnd att dumpa dig?" Och vafan menar du med de? Vad har jag att hämnas på? Att hon gjorde slut först? Du e fan ju skadad, seriöst. Varför skulle jag ens lägga energi på en sådan sak? Jag hämnades inte, men jag kände inte att hon brydde sig om mig och hur känns de tror du? Speciellt när jag säger de till henne flera gånger att jag kände som jag gjorde, och så var de läänge.



Så nej, de var ingen hämnd eller liknande, de var ett beslut för att skäms över vad jag gjort och att om jag valde att leva med Emelie, så hade jag alltid fått leva med de, de kommer jag ändå få, men jag kan omöjligt leva med en person som jag sårat, de går inte.



Vart fick du din fakta ifrån? Emelie? Eller kom du på den själv?

2009-06-22 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0