Förklaring

Rättning på dessa kommentarer som snubblade in igår, för det första
"För detta samanhanget så tycker jag det verkar som"
Med dom orde, menas det med att jag tycker det verkar som inte att det är eller att någon annan sagt det till mig. Utan helt enkelt min personliga åsikt om saken, som jag helt enkelt har tillåtelse till.

Tänker inte lägga ner ett helt inlägg till på att förklara hur illa jag personligen tycker detta är, utan istället hänvisar jag dig att gå och snacka med personen och kolla henne i ögonen och säg att du gjort fel, stå på dig människa!
Att ni två inte bli en igen är en sak, men att skiljas som ovänenr känns dock väldigt onödigt i en så pass liten stad som lilla Falkenberg, så jag råder dig att dra dig i kragen och försöka va den man du kanske en dag förhoppningsvis blir...



Jahopp över till något roligare samtalsämne som min tjockis mage!
Var hos barnmorskan igår, allt såg bra ut förutom min etta till äggvita i urinen.  Har man mer än en etta kan det vara havandeskapsförgiftning, och det vore ju inte speciellt kul tycker jag. Får hoppas att dom kan finna denna gång vad som är orsaken till min lilla etta?

Fruktansvärt fint väder idag, och därför skall jag försöka få gjort lite sysslor ute;
* Hänga upp tvätt/sätta igång en ny maskin
* Baka lite
* Tillaga en fransyska, och göra påläggs rostbiff
* Göra igjordning i rabatterna
* Pappers arbete

Efter detta skall jag bara lägga mig och glassa i solen och måla lite hade jag tänkt :)
ha en fortsatt underbar dag för det tänkte jag ha... <3

Kommentarer
Postat av: Jessica werdien

Bra skriviet :P inte för att jag hänger med riktigt men jag gillar de :)

Du tror inte att de han vara urinvägsinfrcktion, för de trodde dom att jag hade när jag hade en etta för 2 veckorsedan... men de kanske är annorlunda när man är gravid..

Vad mysigt :)



Saknar dej min snäcka <3

Snart kommer jag till Tvååker och då så lovar jag att jag kommer och hälsar på ER!!!

Puss och kram ha de bäst och hälsa adam :) <3

2009-06-23 @ 12:50:39
Postat av: Anonym

suck va tragiskt!

2009-06-28 @ 18:26:47
Postat av: Carro

hehe jaa..det är skoj att fota! Spec nu när jag fått min systemkamera :D Ha det gottans kraaam Carrooo!

2009-08-09 @ 14:26:16
URL: http://bloggocarro.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe jaa..det är skoj att fota! Spec nu när jag fått min systemkamera :D Ha det gottans kraaam Carrooo!

2009-08-09 @ 14:26:18
URL: http://bloggocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0