Vägra dropp!

Har kunnat sova lite inatt, efter en omgång på knä vid min just för tillfället bästa vän, spannen!
Blev sedan en omgång väldigt tidigt i morse, och nu sitter jag här har fått i mig lite yoggi. Vågar inte äta något annat, för de kommer bara upp med en gång. Får se hur länge detta nu får stanna!?
Kommer detta med upp får ja ringa till förlossningen i Varberg och tala med dom, för så här kan jag inte ha det.

Talade just med Jouline som ligger inne på sjukhuset i Halmstad, lider med henne, för smärtorna är helt fruktansvärda!
Brevid henne ligegr en tjej som är i 10 veckan, alltså lite efter mig coh hon får inte heller behålla sin mat. Hon får ligga med dropp, så rädd för att de ska bli lika dant, men de ska de nog inte. Känns som magen är rellativt lugn nu.

Ikväll, hade jag lovat Charlotte coh BP att servera folket snaps eftersom att jag är en utav många få nyktra ikväll. Men får se ifall jag är kapabel till detta, som det ser ut just nu blir de någon annan som får ta min plats.
Min fiffiga present och Carros fina blomma som komemr från vårt gäng... Alla aklla samlas hos oss som alltid, och sedan skall min mor och far köra ner oss till Galtabäck.

Hej hopp, gummi snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0