Ett barn blir till...

Nu har det redan gått 85 dagar eller 12 veckor och 1 dag sedan min mage kunde börja växa, men det är trots allt
195 dagar kvar med andra ord 27 veckor och 6 dagar...

Tiden går relativt snabbt, men känns som det står stilla just nu. Läser intensivt i boken som vi fick ifrån Adams mor och familj, "Ett barn blir till" skriven utav Lennart Nilsson och Lars Hamberger...
En bok som jag rekomenderar även för dig som inte väntar barn, men som funderar på det i framtiden, mycket nyttig läsning! Man kan följa sitt barns utvecklig från dag till dag, vecka efter vecka. man blir mer och mer taggad för varje sida man blädrar för att veta att något finns där inne gör att inte bara jag utan många andra skall känna och klämma...
Det bästa av allt är att illamåendet har slutat, lättnad!

Ikväll blir det pizza för vår del, funderar på ifall det är samma bagare på steakhous som innan, för Micke lagar ju så goda pizzor. men får väl se. Funderar på att prova något nytt som tex mexikana elelr något liknande... Får väl se vad man vågar sig på!? Zerny skall även komma förbi ikväll, har en del att prata om, var ju ett tag sedan vi hade tid att ses.
nej nu skall jag ringa och beställa piza för min man och hund kom nyss inrusandes enom dörren iskalla, brr men kramgoa ändå. Mina små pussgurkor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0