Försenat !?

Insåg att alla mina inlägg den senaste tiden blivit fördröjda tills den 3, men men så kan de gå...
Har precis fikat och fixat Bettans böld, men tar ett tag tills vi kan slutföra den lilla "operationen".
Blev först en stor frukost, och sedan hästarna.

Igår vart vi uppe hos min svärmor och svägerska och grattulera dom, Eva-Karin fick kostaboda porslin, och Anna fick en flaska vin och en DVD spelare... God mat och gott sällskap, jag och BP smed planer för bords placeringen tilsl lördag, detta kommer bli sjukligt jävla kul säger jag bara. Taggad till tusen :D

Nej nu skall jag lasta upp ett lass säd sedan ner till kvarnen, efter det skall vi iväg med traktorn och hämta en massa rördelar. Grymt kallt ute, men det är riktigt skönt att stiga upp och känna den friska kyliga doften av vinter...

Min syster börjar bli saknad i kylan...

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej Nina ! Vill inget mer än att säga Grattis till Bebisen , Hoppas det blir en underbar tid med grav, osv och att du och adam har det bra ! Lycka Till .

2009-01-05 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0