Tjejkväll

Ikväll hade jag lite tjejmiddag för mig, Bella, Carro och Anna mycket trevligt.
Själklart var våra söta flickor till hundar med Zelda och Geisha...

Till mat till lagade jag fläskfile´ med klyftpotatis, bea.sås, sparris, champinjoner och majs...
Sedan blev det glass med maränger, chokladsås och strössel, pricken över i :)
Till filmen blev det, lite chips och annat små plock, kollade på Mamma Mia en helt okey film.

Min hund är lite smått bortskämd, eftersom hon är min prinsessa så får hon naturligtvis allt av detta goda vi åt också. Menar varför skall hon ha det dåligare för hon går på fyra ben och har päls? Eftersom Zelda okcås var med, fick hon det lika bra som min prinsessa...

Nej nu skall jag gå ner säga godnatt till mina "små"  hästapollar, sedan blir det sängen och en bok.
Och snart kommer Adam in, han har inte varit hemma ikväll menar tjejkväll är TJEJkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0