Lyckad 20årsfest

Hej på er kära läsare...
Idag är det riktigt tråkigt väder, både blåser och är allmänt mörkt. Men har iaf kommit upp ätit en god frukost och fått behålla allting. Min mor och far har nämligen kommit på lösningen :) den lilla drick yoghurten som dom gör reklam för som rensar bort bakterier och annat skit i magen actimel. det bästa som funnits i mitt ylskåp. va och köpte ett gäng till innan, så fick behålla allt på festen igår...

På tal om går kvällen, mcyket trevligt. mycket folk och många skratta. Väldigt många skratt må jag säg. Carro hoppa upp och ner, små känslig i midjan ;) haha men fick mig en sväng om av både Marcus, Mårten, min kära sambo ja listan kan göras lång. Hur många snurr och hur många danser som helst och maten va fortfarande kvar och är än idag :)
Bella och jag var verkligen på G igår, min sötaste hony...
Jenny va lite snurrig och hade hängt upp sig på namn och att försöka flörta med ett öga var svårare än vad man kunde tro, Mange flörta med cameran ist för flickorna... En annan gick från knä till knä och till slut kom en kopia och gjorde det samma, fruktansvärt kul. Alla vid bordet fick sig ett gott skratt efter att personen råkat säga något som gjorde att den andra knähopparna blev till åtlöje! Nog om de, kvällen var väldigt lyckad, toalettbesök som va skrattretande och bodygarden kom. Ja som sagt kvällen va lyckad och det är ett under att jag och Bellan inte kissa på oss som personer gjorde bort sig...

Bra som man mår idag låg vi kvar lite längre i sängen än vanligt och och min kära lilla Adam. Ett sms hit coh ett sms dit.
vad kan man säg, "jag får dig på 5min" hahahaha... Marcus kom precis förbi och det fick Adam att sätta igång och jobba efter att vi nu longerat Anita lite och flyttat lite kreatur.
Ikväll bär det av ner til min mor och far på söndags middag, stek med potatis och brunsås. Mumma kött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0