Jullan har blivit stolt mor till en pojk <3

Hej ber om ursäkt för mitt dåliga skrivande de senaste dagarna, men har fullt upp...

Idag har jag suttit barnvakt till Oskar, till lunch blev det stekt falukorv med makaroner. Och kan säg att grabben börjar äta rätt duktigt nu 3,5år :) Det sprider sig fort på byggden här att jag sitetr barnvakt, så igår fick jag förfrågan om att sitta barnvakt till en liten flicka på 10månader som heter Tess. Får ser när det blir av, men för min del ser ja det bara som bra övning.

Igår den 16 Januari 2009 kom Jullans lilla son till jorden, 50cm och som vägde 3435. Inte fått möjlighet att snacka riktigt med Jullan riktigt än, så väntar på ett utlåtandet ifall förlossningen var så farlig som man tror...
Nu sitter man och funderar och längtar så tills man har sin egna i sin famn, att få känna att det är sitt egna att man varit med om att skapa något så underbart som ett liv!

Igår satt jag och fixade med papper exakt hela dagen, men jag fick bra koll på allt och nu är det jag som är revisorn i huset. Tur att man valt till kurser man inte trodde man ksulle behöva. Företags ekonomi, det har hjälpt mig en hel del nu det senaste. Det är faktiskt roligt att hålla på med papper, så inget mig emot.

Satt och fundera över vad livets mening är!?
Vad anser du vara livets mening?

Jag miste en gång en bästa vän, en flicka som var en kopia. En själ som var det samma, men saker hände som i min uppväxt inte är okey. Nu sitter man och saknar, men rädd för att förlora. för att förlåta och sedan bli sviken åter igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0