Starka kryddor, inget för mig!

Vill först och främst lugna alla med att mina magsmärtor var pga utav en väldigt kryddad pizza, magsmärtorna sitter i än, dock ytterst lite. Men ingen fara som sagt, som tur är... Blir barnmorskan på torsdag igen, då vi skall väga och mäta och en massa annat.

Första dagen i skolan idag, alla påpeka att jag hade klippt mig. Kul att folk ser en förändring.
Har ju lovat Emelie att lägga in en bild på den nya fresyren, så får väl fixa detta snarast möjligt... Blir nog en hel del bilde ri morgon kväll, då vi skall på 20års fest, komemr bli väldigt så trevligt. Små förkyld än men jag skall nog överleva :)

Nu är jag vrål hungrig, så måste rusa till matbordet så inte allt tar slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0