Privatliv

Ja det är väl det alla vill läsa om, privatliv och kunna snoka in i allas privata delar, eller!?

Om alla känner rädsla när de närmar sig, något helt nytt i livet och så många ändå ger sig in i det, då måste vi inse att det inte är rädslan som är problemet. Utan det är istället att du är osäker på dig själv. Lär dig först att älska och acceptera dig själv innan du provar på något nytt...

Just det som jag gjort, jag har lärt känna mig själv. Vågar säga att jag är lyckligt förälskad, och här står jag med en bulle i ugnen. Hur många tånårstjejer som nyss paserat 18 skulle våga ge sig in i att mista dom så kallade "bästa åren" ??
Inte många i alla fall, men här sitter jag stark som stenen och allt känns så rätt.

Och för er som ännu inte känenr trygga med er själva, påminn er då om att arr se sanningen.
Varje gång du på något sätt känner dig "attackerad" av någon, påminn dig stilla om följande:
 
   En människa som mår bra har aldrig behov av
   att attackera eller försöker förlöjliga en annan människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0