Njuter :)

Som jag njuter, vi har nyss kommit hem varit hos mor och far hela kvällen. Blev en söndags stek som satt riktigt fint.
Det absolut bästa av allt är att jag fått behålla allt :)

Svar till anonym angående snabb graviditet!
Eftersom du inte är stor nog att skriva ett personligt namn, får jag ta upp det här. Efter att man skaffat ett förhållande händer saker och ting, iaf för vår del hur de är med alal andra har ja inte med att göra. Vissa personer är inte änns tillsammans för att det ska hända saker! iaf för att komma till min snabba graviditet, som jag idag faktiskt är stolt över tillsammans med min sambo blivande far till barnet. Så är förklaringen väldigt enkel, vi båda anser det vara tidigt då jag har 1½ år kvar i skolan och så, men kan man inte ta bort barnet av olika anledningar så är det självklart för en del människor att behålla ett kärleksbarn.
Efter att det finns både livmodercanser, bröstcanser och andra anledningar angående min kropp så var det stor risk att aldrig kunna få barn igen ifall det skulle göras en graviditet. Disskutionen har hållts och fanns en som hade bestämt sig innan mig, och det var min kära Adam. Han skulle bli far, här står vi idag och ser fram emot detta.
För en del människor offatbart men för en andra bara glada miner...
vare sig du är glad för vår skull elelr inte anonym, så är vi det och vår beslut står fast! :)


Två svar i ett till Anita, angående hästkött och flörtar!
Ja vad ska man säg, med ett leende på läpparna till denna underbara kväll. Så är det väl bara att förklara att det är lika gott med travare som ardenner, dock mer kött på ardenner. Att det är olika hästar märker du inte, för man njuter i vilket fall som helst anna lilla :)
Sedan till svar två, att folk kan flörta, umgås och ha kul det är upp till var och en. när man väl lämnat är det inte längre i ditt område, om personer vill tala högt om vad som hänt efter ljuset släkts är upp till var och en, dessvere är ju vissa väldigt öppna och kör öppet! :)

Det är så skönt att driva med folk, att få personer att tro att dom har folk kring sitt finger när dom igentligen bara vill se reaktioner och respekt :) jag vet vart jag har mina nära och kära och det känns trygt, mer behöver ja inte förklara än att allt var sammansvettsat vad som gällde... Roligt att folk trodde det var allvar, snart händer saker guld hit och guld dit :)
Sängen som gäller nu, fått ett antal tvättmaskiner att bli klara idag, så nu är det tomt i tvättkorgen.
I morgon är det skola, och inte nog med det börjar andra saker med.

Puss och kram på dig systra mi... <3

Kommentarer
Postat av: josefin

Du må tro att man blev förvånad när man hörde att du var gravid, Nina! Men riktigt kul för din del och lycka till med allt! Hoppas du får en riktigt jävlig liten unge ;)



Kram Josefin

2009-01-14 @ 20:47:20
URL: http://svenssonjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0