Kyla

Idag har varit en riktigt seg dag, men näringsläran va inställd så fick flytta fram projekt och företagande en timme. Helt okey för min del, då ja kunde gå vila en stund innan nästa lektion halv fem. Har nyss kommit hem och klockan är nu sju. så det blir cops sedan mat och plugga inför provet i morgon om boende, samlevnad osv. Ett kapitell som passar mig utomårdentligt då jag lever snart i villa med sambo och snart en hel familj :)

Kyligt ute, så har gått och spännt sig hela dagn och det får man känan smärta för då man slappnar av och inser att nacke och axel lider så det gör väldigt ont. Nej ledsen hinenr inte skriva mer. cops börjar om ynka någon minut. puss på er.

Älskar dig min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0