Hästkött <3

Hej hopp i lingon skogen...
Igår vart vi uppe i Valinge och åt något jag inte provat tidigare, häst! Mycket gott, kanske skall slakta en häst till nu, helt smakrikt och underbart. Men de är ju allt kött :)

Idag är det rätt kallt ute, så skall bara mysa inne med Geisha städa lite och så. Kanske slå på en film, det är ju för kallt för att jag skall kunna plöja klart, så har ju inget för mig. Hade ja haft mitt körkort nu skulle jag åkt in till stan och träffat en gammal kompis. men det får vänta! På fredag är det skola i någon ynka timme, känns så sjukt onödigt att åka in för de, men har ett prov i alkohol så måste...
Skriver kankse lite senare, funderar även på att lägga upp lite bilder som ni aldrig sett för med...

P.S Flytten blir av :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0