Flimmer

sitter här med svaghuvudvärk, som suttit i hela dagen.
Det flimmrar framför mina ögon och jag inser att jag måste använda mina glasögon mer än vad jag redan gör...!

Ikväll bär det av till svärmor min på sminkparty, skall bli trevligt. Hoppas på det iaf, har aldrig varit på sminkparty förr, men någon gång skall ju vara den första som man säger. Har varit nere hos Jan och Katta ett tag idag, snackat lite, och dividerat. Även kommit fram till att jag skall natta barnen en gång i veckan, då Katta har demo på maskinen på jobbet.
Lång dag i går, och morgondagen kommer bli längre...!

Lite saker poppar upp hela tiden, så saker fylls på med tiden....

[ x ] Spjälsäng
[ x ] Barnvagn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0