Ångra sitt barn!?

Heej hopp
Igår kväll var min mor och far här, vi käkade gott tillsammans.
och ikväll blir det att sitta barnvakt för min och Adams del!

Men först så ska jag och mamma iväg och handla lite saker till vårt nya hem,
och adam ska gräva medans pappa klyver ved...

Svart till Lena:
Som du skriver verkar det precis som att du ångrar dina abrn, efetrsom du va väl inte helelr speciellt gammal när du skaffade din första son? nej precis, jag anser att jag kan leva livet längre fram, för ja hinner inte bli gammal och hängig innan barnet klarar av att va ifrån mig, menar om 15år ser ja fram emot detta. och att få se sitt barnväxa upp byter ja mer än gärna bort mot fest och alkohol. Vissa människor klarar inte av ett liv utan alkohol men jag gör de, va du klarar är upp till dig.
Ifall du har fler dumma åsikter, så vänligen kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0