2in1



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det carros födelsedag hurra hurra hurra...!


Nyss kommit hem, rusat igenom stan för att köpa presenten för ikväll, för att ta bussen 30min senare, för att åka till mamma blomsteraffär, för att där stressa i tiominuter och se bussen gå förbi. Helt enkelt va bussen för tidig, och min syster fick jaga bussen, ett ex antal hållplatser längre bort ifrån mitt och Adams hem så hoppa jag på iaf, arg som jag var... Men en äldre tant med sin hund fick mig att le igen, där kom jag på med blommor och påsar i mängder. Bussen full och tanten med en hund i sätet. Men hon lyfte lätt upp hunden i sin famn och gjorde mer än gärna plats till mig.

- Tanten ; Skall du på kalas?
- Jag ; Ja
- I Tvååker kanske?
- Nej i Rolfstorp
- Okey, för kalas det är trevligt, vilka vackra blommor! Ha en trevlig helg...


Kan man annat än att le efter en tant som flyttar undan hund och är trevlig dessutom? jag e nöjd för det lilla iaf, nej skall strax hoppa in i duschen för att sedan fixa till mig osv, köpte ny dress igår :) 
Och ikväll skall jag vinna överlägset över Carro har jag bestämt, sing star... Halsen skall va helt uttorkad coh hes det är mitt mål. Skall nog få Bellis att släppa loss ikväll med...

I morgon bitti komemr systra mi hit med nybakade frallor från Ica, så äter vi frukost och sedan åker vi till Varberg för att finna den perfekta presenten till vår kära underbara mor. Har du som läsare något förslag till en present, så kommentera mer än gärna... Emelie du som både känenr min mor coh har bra fantasi, hjälp oss nu :)

Tack på förhand, för nu skall jag hoppa in i vatten strålarnas glitter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0