SingStar

God morgon
Idag är det riktigt segt, kom hem strax efter halv två i natt, helt galet...!
Middag med god gratäng, följt utav frukt med glass och vispegrädde med vitchoklad i. Ja hon där Carro hon är en jävel i köket :) Och lika så på sing star, men innan det spelade vi sällskapsspel, där man skall tänka så likt som sin partner. JAcg med Bella. Carro med Marcus och Zerny, Calle och Adam det va väl bra lag, vi kom tvåa och Carro + Marcus sist...

Nu sitter vi och väntar på att min syster skall komma med nya frallor ifrån stan, så vi kan äta riktigt god frukost. Och efter det åka in till Varberg hon och jag... Ikväll bär det av ner till min mor och far där mamma skall firas.
God mat där med kan tänkas, för i morogn skall jag göra ungsbakad falukorv. Mumma, det gillas av herrskapet...

Och huset är snart tomt, och redan nu planeras bastu och poker kväll <3

Nej nu skall jag duka fram massa frukost, för snart är hon här. Puss på er...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0