Hundsjuka

Nyss kommit hem och har damsugat, skall sätta igång göra lite uppgifter till skolan.
Vad som händer sedan är väl just nu oklart, kanske sätetr mig coh syr fler av min nya affärs ide ;)
eller så kanske jag rent av bara tar det lungt. Återstår att se :)

Så fruktansvärt orolig för min lilla vovve Geisha som inte mår riktigt bra, och om inte det vore nog så har hon fått två sår med så har tratt på sig när hon  är inne, men slipepr när hon är ute. Eftersom hon inte är riktigt frisk så fick hon ett nytt täcke helgen som var. Ett svart fodrat med luva och allt. Allt för henne...
Vi är sugna på en hund till, skulle igentligen fixat till Adams födelsedag men de sket sig. Vi får se hur de blir med det...

På lördag är det alal hjärtans dag, och den kommer får vår del spenderas med Marcus och Carro.
Va igentligen bjudna till Zandras 20års kalas men vi tackade nej då 14 Februari är heligt och är en dag för alla par...
Ser ut som det blir en massa god mat och mys, och bad på sannarp på dagen. För att sedan åka tidigt till IKEA i Göteborg på Söndags morgon.

Nu har du redan sett bilden på magen Mli, men du får den här igen :)

Detta kort är taget i Tisdags då jag gick in i vecka 17 :)

Skriver kanske mer sedan...!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är din affärsidé? Kanske en sådan handduk till håret? För den IDEN är lysande!!! =) Har fortfarande min kvar som jag haft i över 4 år, den är ganska sliten. Hehe!

2009-02-12 @ 15:42:02
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad är din affärsidé? Kanske en sådan handduk till håret? För den IDEN är lysande!!! =) Har fortfarande min kvar som jag haft i över 4 år, den är ganska sliten. Hehe!

2009-02-12 @ 15:42:20
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0