Rädd för missfall!

Idag går jag in i vecka 28, återstår bara 12 veckor kvar nu...

Var med om något väldigt obehagligt idag, fick så pass mycket ström i mig att tänderna slog ihop och jag föll ner på marken. Både jagoch Adam blev lite oroliga då jag till en början inte kände några sparkar. Men nu under kvällen har dom kommit tillbaka. Skall ringa MVC i morgon för säkerhetsskull.

För övrigt en väldigt skön dag, sluta skolan 09.10, hemma vid 10.30 sedan var det hyllor på plats och efter det iväg till Spekås... Veckan är kort och slutar redan på torsdag, då det är valborg. Skall på Grand, där Joddla med Siv spelar.
Blir en massa folk, skulle igentligen till Stefan inann Grand men hoppar det och äter istället lite gott tillsammans med Marcus och Carro!

Nej nu skall jag strax gå och lägga mig och läsa i min nya mamma tidning, systra mi är medAdam och plöjer.
Fullt upp, lär få köra hela natten ifall det skall bli klart tills såmaskinen kommer...

Godnatt och sov så gott med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0