Lucia 2008

Idag är det Lucia, Vakna upp med en stor kram från Adam som hade gjrot igjordning frukost.
Sitter just nu och väntar på min syster, så skall vi iväg till Varberg och handla lite julklappar, plus presenter till australien då hon åker dit i en månad den 28 December.

Ikväll skall min älskling stå som dörrvakt, och jag funderar på att åka hem till mor och far ikväll eller kanske åka med upp och gratta både Miche och Marcus. Vi får väl se när kvällen närmar sig :)

Nu är skrutten såld, hon åker idag :(
Som tur är kommer det ett nytt föl i sommar.

Kevin vann igår, va var det jag sa :)

I morgon är det nog dags för mig att sätta igång att plöja, med min favvo traktor 8160.
Igår kom ju även Jan, ktta, oskar, Hampus och Elin hem från Thailand. Vill med vara brunbränd :)


*~Nina Therese Malm~*
 *~Nils Gunnar Adam Carlsson Levin~*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0