Lillejulafton

Ja idag är det lillejulafton, som vi säger hemma i skåne va ni säger de vet ja inte?
I morgon är det julafton, och därför skall vi iväg till Kungsbacka en vända efter dom sista julklapparna...

Detta kommer bli en bra jul, skall fira den hemma hos min mor och far tillsammans med dom och min syster.
Sedan skall vi en sväng till Adams familj, men vilken dag vet vi inte än.
I morgon blir det först sillafrukost hos mor och far sedan upp och fodra alla Olles hästar sedan våra och efter de hem göra oss i gjordning så skall min syster hämta oss. Efter de bär de av till mor och far för att kolla på Kalle Anka och hans vänner, julbord sedan julklapps utdelning.

Igår fick jag igång min systers laptop som hon va och köpte till sig sj'älv nu innan julafton mycket fin, och på söndag åker hon till Australien :) Och sedan va vi ju och kolla på ringar med...

Du kommer bli världens bästa pappa Jag älskar did!

Om ja inte hinenr skriva mer i morogn, så får ja redan nu önska er en riktigt god jul....

Kommentarer
Postat av: emma

godjul på dig med:)

2008-12-23 @ 19:17:58
URL: http://emmuemmuemmu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0