Julstress

Brrrrr...
Gått och blivit förkyld nu i mellan dagarna, inte allt för kul men överlever gör jag väl ändå.
Förmodligen feber, vill eller rättare sagt orkar inte kolla. Hela kroppen är helt slut efter julen. Jag, Adam och Geisha va nere hos min familj och fira julafton va även uppe en sväng i valinge och önskade folket en god jul.

Juldagen startade med god frukost, sedan var de champagne i hästhagen med min familj och vår, så förfesten för de alkoholdrickande folket startade i tid kan man säg. Sedan kom Björkman och hämtade oss för att köra oss till padd där det bjöds på mat för tom mage med alkohol är inget att rekomendera. Sedan vidare till Björkgården, mycket trevligt mycket dans och många gratulationer till den lille som skall titta ut så småning om. fanns ju dom med som inte riktigt är stolta över sina drag och därför är något så svartsjuka, men de är rätt kul de med.
Träffade mycket av vänenrna som inte man sätt på ett tag och även många nya ansikten som är fårn Adams sida. Kvällen va lyckad och avslutades i en bilfärd med min syster hem till vårt lilla hem.

Annandagjul vart nere hos mor och far efetr en dag på stan med mellandagsrea, antagligen då jag blev förkyld men som sagt de går över innan vi gifter oss ^^ Och idag har vi inskaffat oss en ny tvättmaskin, underbart, så skall hämta den i morgon. Och i morgon är dagen min syster flyger ner till sin bästa kompis i Australien, kommer bli tyst och skönt, men tomt trots allt...!

Och för er som missa, min syster va med på tv igår, för er som kollade på körslaget :)

Nu skall jag sätta på en kom te, kanske får de där sällskapet som bjöd in sig själv på en kom te, hahahaha...
Skall kurera mig i vilket fall som helst.

MammaPappaBarn <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det syns ju mycket! =) Har du varit på ultraljud, såg bilden nedan. Kram

2009-01-02 @ 12:59:41
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0