Jag ser det snöar

Äntligen säger jag bara, Adam åkte iväg till jobbet tidigt i morse. Men jag låg kvar en bra stund innan jag drog mig upp, för att fodra hästarna. Mot min förvåning låg det ett tunnt täcke av snö över marken. Myspys :)
Fick ut hästarna tidigt idag, sedan har jag städat och pysslat lite här hemma, för ikväll är det final!

Idol final!
Vem kommer vinna tror du?
Troligen kommer Kevin vinna ifall du frågar mig, han är redan en självklar vinnare. Vet att man brukar slå igenom ifall man blir tvåa, men inte han. Blir lasagne med Zerny, Bella, Mårten och älsklingen min ikväll.
Troligen kommer han hem snart så vi kan åka in och handla lite, pappa kom förbi med lite blommor och lunch till mig idag.
Har varit och satt blommor på Jans och Kattas köksbord,och en dörrkrans på dörren eftersom dom kommer dom hem från Thailand idag.

Jag och älsklingen skall flytta <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart ska ni flytta? =)

2008-12-13 @ 22:33:49
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vart ska ni flytta? blir lite fundersam..

2008-12-14 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0