Älskoo ♥

Alla människor har rätten till sin egna personliga åsikt, sedan ifall man skall uttrycka den eller inte det är en annan femma!

På nyår blir det gratinerad humemr för mig och Adam skall ner och fixa till det hos mamma i morgon, mumma va gott det är. För dig som aldrig provat, säg inte att det inte är gott för du har inte testat! Så till förrätt blir det gratinerad hummer, till varmrätt blir det en blodig köttbitt, med två såser ej bestämt än exakt vilka. efter de så till dessert har ja inte helelr helt bestämmt mig. men gott bli det :)

Vilken toppen tid att vara vegiterian hah k an ju fan inte änns stava till det dumma ordet, men sm sagt tänk dig själv se alla som äter kött i mängder dessa tider mer än vanligt. Vilken fröjd...
                                               






Jag och Geisha tog en promenad bort till Tyllered för att åka med Adam till Tvååker köpte lite lunch sedan bar det av hem för att göra klart här hemma. Och snart är ja helt färdig. och dom är strax klara med fölen, toppen. Får hopaps att bettan är bättre i sitt ben nu när jag skall ha in hästarna...

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: carolin

Hey. Gå in på www.http://babystrology.com/tickers/ så skriver du in ditt namn &väljer hur många barn du har i magen sen skriver in när den är beräknad till. sen kopierar du texten under &klistrar in den någonstanns på din blogg där man ändrar stil på bloggen. :)

2008-12-30 @ 15:01:13
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0